Thursday, December 17, 2009

レゲエ-アフリカおよび日本語 (Reggae – African and Japanese)

今、私は暖かい場所について私が私の自転車にどこに乗ってもいいか考えている。 孤独な今夜なら、あなたのための2つの歌はここにある。

長い時間前に、私は音楽家およびされた重金属およびアフリカのレゲエだった。私がベースギターを演奏したアフリカのレゲエの歌を聞くことを望んだら、次リンクでそれを見つけることができる。それは「Aya Lolo」と呼ばれ、 それは第3歌である。

日本のレゲエに関しては、私はを考えるlecca 大きいがある。彼女の声は優秀、重大である。 彼女は非常に元である。 Man! それは実際によい。

1. Aya Lolo by Tomi D. (それは第3歌である - It’s the 3rd song on the list) *いいえ - 私はTomi D.ではない。私は彼のために働いた。 私はベースギターをもう演奏しない。Tomi D.および私の写真はここにある(私は私の毛を投げている狂気の人である)。
2. My Measure by lecca

English:

Right now, I’m thinking about warm places where I can ride my bicycle. If you’re lonely tonight, here are two songs for you.
A long time ago, I was a musician and played heavy metal and African reggae. If you’d like to hear an African reggae song where I played bass guitar, you can find it at the link above. It’s called “Aya Lolo” and it’s the third song on the list.

As for Japanese reggae, I think lecca is great. Her voice is excellent and memorable. She is very original. Man! It really is good.

- Just a peasant
*No - I am not Tomi D. I worked for him. I do not play bass anymore. Here is a photo of Tomi D. and me (I’m the crazy guy throwing my hair around).

実験室の外の写真。(Photo outside the laboratory)