Monday, February 15, 2010

Valentine’s Day (バレンタインデー)

What did you enjoy for Valentine’s Day? As usual, I studied. This skeleton was my partner. It’s not romantic but, I really love surgery. I love chocolate too. Wait a minute! Is the heart in the correct position? No. Not even close. This is bad. I need to study more! HaHaHa. Relax - I’m just joking. Also - Happy New Year.

何をバレンタインデーの間に楽しんだか。 いつものように、私は勉強した。 この骸骨は私のパートナーだった。 それはロマンチックではないしかし私は外科を愛する。 私はチョコレートを愛するも。 分を待ちなさい! 心臓は正しい位置にあるか。 いいえ。 それは近くない。 これは悪い。 私は多くを勉強する必要がある。 HaHaHa. 緩めなさい - 私はちょうど冗談を言っている。 また - 明けましておめでとう。

- Just a peasant

Photo of my Valentine's date - 私のバレンタインパートナーの写真