Tuesday, January 26, 2010

Secret Experiment (秘密の実験)

This picture is interesting. However, I can’t tell you what it is. Not exactly. Right now, it is a secret. I will tell you this: It is a boar sperm cell - it has something very special attached to it. That’s all I can say. If I am correct, then it is very important. Of course, there is a possibility that I am wrong. But I have many other ideas. I would rather study Misaki Ito. Sadly, there is no research funding to study her. I already checked. How annoying! Maybe next year.

この映像は興味深い。但し、私はそれがであるもの言うことができない。丁度ない。今、それは秘密である。私はこれを言ってもいい: それは雄豚の精子細胞である - それは何かを付す特別非常に有する。それは私が言ってもいいすべてである。 私が正しければ、それは非常に重要である。当然、私が間違っているという可能性がある。私はむしろ伊東美咲を調査する。悲しげに、彼女を調査する研究の資金がない。私は既に点検した。ひりひり。多分来年。

- Just a peasant

Photo from one of my secret experiments. 秘密である私の実験からの写真。 SMCT