Monday, December 13, 2010

Study spot - 勉強する場所

When I study, I like this place. I think about science and medicine. I think about the world. I daydream about the universe. But today, I have a simple thought. I wonder : could this be my last birthday? There is sadness - there is clarity. But, I am not alone. I have the sea and the sky.

私が勉強するするとき、私はこの場所を好む。私は科学や医学について考える。私は、世界について考える。私が宇宙に関する空想。しかし、今日、私は単純な思考を持っています。私は疑問 : 今日は私の最後の誕生日だろうか。哀しみがある - 明確さがある。しかし,私は一人ではない。私は海と天を持っています。

- Just a peasant

Photo from campus - 写真キャンパスから