Monday, August 16, 2010

The Arsenal (工廠)

In the photo are the first books for medical students. These books are ammunition. We have 16 weeks to absorb what they contain. We must be able to apply this knowledge. Our brain must use this ammunition. I have studied some of this before. But that does not mean it will be easy. I can fail just like anybody else here.

これらは医学生のための最初の本である。 これらの本は弾薬である。 私達はそれらが 含んでいるものを吸収する16週を過す。 私達はこの知識を適用必要がある。 私達の 頭脳はこの弾薬を使用しなければならない。私は幸運である- 私はこれの いくつかを 前に調査したあることが。しかしそれはそれが容易であることを意味しない。私は誰でものようにちょうどここに失敗する場合がある。

- Just a peasant

Photo of first term medical school books (写真: 衛生学校の本)