Sunday, September 12, 2010

Waiting for Misaki (伊東美咲を待っている)

私はここにグレナダで午前 - 衛生学校を通って苦しむこと - 私は伊東美咲からの 次の映画を待っている。はい、私は非常に忍耐強い人である。私はあきらめることはありません。私はそれが実際によい映画であるもことを望む。このごろ私はに先に見ることを何かを必要とする。

自分自身のために、衛生学校は楽しみではない。私は実験室を逃す。私は新しい研究の夢を見ることを逃す。私は他の科学者とのその相互作用を逃す。ここに私は宇宙を熟視する時間がない。人間文明を熟視する時間がない。この場所では、私はちょうど無人機である。今日、私は衛生学校へ来ることのために愚かに感じる。

しかし一方では私は優秀な伊東美咲がいかにについてあるか考える。彼女はまた実際に滑稽です。そしてどういうわけか、それは私を幸せに再度させる。

英語:

Here in Grenada – suffering through medical school - I am still waiting for Misaki Ito’s next movie. Yes, I am a very patient person. I will not give up. I hope that it’s a really good movie too. These days I need something to look forward to.

For myself, medical school is not fun. I miss the laboratory. I miss dreaming of new research. I miss interacting with other scientists. Here, there is no time to contemplate the universe. There is no time to contemplate human civilization. Here, I am just a drone. Today, I feel stupid for coming to medical school.

But then I think of how excellent Misaki Ito is. She is also funny. And that makes me happy.

- Just a peasant

Photo from the beach. 浜からの写真。

2 Comments:

Anonymous dawn_1o9 said...

This is sweet. I love the little doll! So kawaii! ^_^

6:28 PM  
Anonymous just a peasant said...

Thank you Dawn :)

5:34 AM  

Post a Comment

<< Home (ホームページ)