Friday, May 30, 2014

Misaki Ito’s New Blog(伊東美咲さんの新しいブログ)

Good news today!  Misaki Ito has a new blog.  This makes me very happy!  I hope good things come of it. Yeah!  Yeah!  I stole the photo from another site.  I’m sorry.  But endorphins are surging though my body right now.   I have no control.

良いニュースは本日! 伊東美咲は、新しいブログを持っています。 これは私はとても幸せになります! 私は、良いものはそれを出てほしい。 うん! うん! 私は別のサイトから写真を盗んだ。 ごめんなさい。 しかし、エンドルフィンは、今私の体にもかかわらず急増している。 私は制御することはできません。

Misaki Ito Official Blog