Saturday, October 22, 2011

My ribs! (私の肋骨!)

It was just one of those nights. Last week I got a couple of bruised ribs (lower right side) from Thai boxing drills. It was from body checks. That’s where you take a hit to the body then launch a counter attack off of it. So last night I was doing some jujitsu – I’m terrible at jujitsu. But for some reason - everybody kept falling onto my injured ribs. It was painful and difficult to breathe. This went on for two hours. At one point I thought I had broken ribs. But I made it through. Today, I’m really sore but I feel awesome. I think we all have those kind of days.

それらの夜のちょうど1時だった。先週私はタイのボクシングのドリルから幾つかの傷つけられた肋骨(右下の側面)を得た。それはボディ・チェッキングからあった。それはある - 誰かはボディの1つの側面の打つそして次に - 反対の攻撃を進水させる。 そう昨晩私は柔術を練習していた - 私は柔術でひどい。 どういうわけか -皆は私の傷つけられた肋骨にころび続けた。それは苦痛だったそして呼吸すること困難。これは2時間続いた。一時は私は私に壊れた肋骨があったことを考えた。しかし私はそれを作った。今日、私は痛むが、驚くばかりに感じる。私は私達がすべてそれらの種類の幾日を有することを考える。

- Just a peasant